Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: RoseLynn

Dotycząca firmy: merlin.pl

Treść opinii: Ze wszystkich sklepów internetowych jakie znam, i z których usług kiedykolwiek korzystałam, sklep internetowy Merlin jest najmniej przeze mnie lubiany. Mimo, ze ma przyzwoicie opracowaną grafikę, dość przejrzystą logiczną, to ceny i dostępny asortyment odstraszają. Odstrasza również czas oczekiwania na przesyłkę, ponieważ sklep Merlin sprowadza towary z różnych magazynów. Czasem trwa to wieki (2-3 tygodnie). Kilka razy robiłam zakupy na Merlin.pl, na przykład sportową odzież. Za każdym razem dokonywałam zwrotów, ponieważ opis na stronie zupełnie nie zgadzał się z tym, co otrzymałam (dużo zawyżona numeracja, nieprecyzyjnie opisane kolory i skład materiałów, z których wykonana była odzież, również zdjęcia dużo ładniejsze niż towar w rzeczywistości wygląda). Zdarzyło się, że kupiłam dres (bluza + spodnie)… w paczce przyszła tylko bluza. W trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantką, do której zadzwoniłam niezwłocznie po ujawnieniu faktu braku spodni, Pani zarzuciła mi, że spodnie tam były bo to PRZECIEŻ dres… a ja z pewnością dzwonię po to, żeby wyłudzić zwrot pieniędzy…. Po tym zdarzeniu przestałam być klientka tego sklepu. Konkurencja na rynku jest tak duża, że z łatwością można znaleść coś odpowiedniego w innych sklepach.