Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Marzena_386

Dotycząca firmy: Big Star

Treść opinii: Podczas zakupów w centrum handlowym wypatrzyłam fajny plecach w sklepie BigStar. Wisiał dość wysoko na ścianie i było go widać z daleka, więc wstąpiłam aby przyjrzeć mu się dokładniej. Myślałam, że świetnie się złożyło, ponieważ akurat szukałam fajnego, wygodnego plecaka z miejscem na laptopa. Podeszłam do miejsca z plecakami i zadarłam głowę do góry, gdyż jako osoba niewysoka nie mogłam do niego dosięgnąć. Po chwili pracownica zaoferowała pomoc. Poprosiłam o udostępnienie czarnego plecaka. Pani weszła na drabinkę i uprzejmie podała mi obiekt zainteresowania, następnie gdzieś poszła. Plecak okazał się naprawdę świetny, dokładnie taki jakiego potrzebowałam. Już chciałam kupić, gdy dostrzegłam, że był brudny. Dłuższą chwilę musiałam poczekać zanim sprzedawczyni pojawiła się w pobliżu. Zaczepiłam ją i poprosiłam o inną sztukę, ponieważ ta była brudna. Pani zawołała inną, bo nie wiedziała czy jest więcej takich plecaków. Okazało się, że niestety są tylko w innych kolorach. Pani bezradnie wzruszyła ramionami mówiąc, że nie ma, odwiesiła towar na ścianę i straciła mną zainteresowanie. Wyszłam rozczarowana nie tylko brakiem czystego plecaka, ale i tym jak mnie obsłużono. Pani mogła przecież sprawdzić czy da się usunąć zabrudzenie, dowiedzieć się czy w innym, najbliższym sklepie sieci BigStar jest szukany przeze mnie produkt albo zaproponować obniżkę ceny plecaka, by zachęcić do kupna. Mogła też zaproponować inny plecak. Nawet jeśli bym się nie zdecydowała, z pewnością byłabym bardziej zadowolona z obsługi. Rozumiem, że w sklepach tej sieci większym zainteresowaniem cieszą się ubrania, zwłaszcza jeansy i na tym skupia się personel, ale skoro w ofercie są również i inne rzeczy, to klienta pytającego o nie powinno się obsłużyć profesjonalnie. Pracownicy sprawiali wrażenie zabieganych. Być może jest ich zbyt mało i nie nadążają z obsługą klientów dlatego nie mogą poświęcić każdemu należytej uwagi. Sam sklep sprawia wrażenie przeładowanego i przytłaczającego. Wieszaki stoją tak, ze trzeba chodzić między nimi wężykiem i co chwila ktoś komuś zagradza drogę. Rzeczy są schludnie poukładane, równo rozwieszone a niektóre wyeksponowane. Sala jest czysta i ma swój klimat. Szkoda tylko, ze jako klient nie czułam się tam zbyt dobrze i nie kupiłam czegoś, co przecież chciałam nabyć. Udałam się na poszukiwanie podobnego plecaka w innych sklepach.