Opinia użytkownika: Joanna_1856
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: 21 października udałam się Jysku w celu rozeznania się co do zakupu nowej kołdry. Po wejściu do sklepu od razu zostałam zauważona i przywitana przez pracownika stojącego przy kasie. Udałam sie do działu z pościelą aby obejrzeć kołdry. Kiedy przyglądałam się i sprawdzałam z jakiego materiału wykonane są kołdry znajdujące się na półkach szybko zauważył to pracownik stojący za kasą. Widząc moje zainteresowanie zapytał: "Czy w czymś mogę pani pomóc". Odpowiedziałam, że szukam nowej kołdry na zimę. Pracownik podszedł do mnie i zaczął zadawać pytania aby dowiedzieć się co mnie interesuje. Zapytał czy kołdra ma być dla jednej czy dla dwóch osób, czy ma być naturalna czy sztuczna? Pracownik zaprezentował mi kilka produktów wyciągając z półek i rozkładając kołdry abym mogła sama ocenić jakość. Każdy produkt omawiał. Pracownik polecał kołdry naturalne z pierza kaczego lub gęsiego tłumacząc różnice między wyrobami naturalnymi a sztucznymi. Dowiedziałam się, że kołdry naturalne są przewiewne i przepuszczają powietrze, dzięki czemu człowiek się nie poci. Do kołdry z pierza gęsiego sprzedawca polecił zakup poduszki, która nie ugniata się i dobrze dopasowuje do ciała. Kiedy pracownik zauważył moje zainteresowanie kołdrą z pierza gęsiego poinformował, że pójdzie do kasy i sprawdzi czy przypadkiem niedługo nie będzie ten towar w promocji. Okazało się, że za dwa dni kołdra będzie w promocji gdzie mogę zaoszczędzić 400 zł. Podziękowałam za informację i za pomoc w wyborze. Pracownik okazał sie bardzo dużą wiedzą na temat towaru jaki posiada w sklepie i umiał doradzić. Czułam, że naprawdę chce mi pomóc w wyborze. Po wyjściu ze sklepu byłam bardzo zadowolona z obsługi i postanowiłam tam wrócić aby zakupić kołdrę z pierza gęsiego.