Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Do Biedronki udałam się jedynie po ser żółty dlatego nawet nie brałam ze sobą ani koszyka ani wózka. W sklepie panował już spory ruch, lecz mimo to do wszystkich pólek był swobodny dostęp. Gdy wzięłam ser od razu skierowałam się w kierunku kas, aby jak najszybciej zająć kolejkę. Czynne były trzy stanowiska kasowe. przy każdym z nich stało po 5-6 osób. Mimo sporych kolejek kolejna kasa nie została otwarta. Większość klientów miała spore zakupy. Stałam więc z kostką sera około 7 minut. Po raz kolejny traciłam czas, aby kupić zaledwie jedną rzecz. Mam żal do Biedronki, że nie zorganizuje oddzielnej kasy przeznaczonej dla klientów z małą ilością zakupu. Jakże usprawniłoby to funkcjonowanie sklepu i poprawiło zadowolenie klientów. Dodam, że podczas mojej wizyty w sklepie było czysto. Nie zauważyłam żadnych plam na podłodze ani innych nieczystości. Podobnie czystość stanowiska kasowego nie budziła moich najmniejszych zastrzeżeń. Kasjerka była osobą uczącą się, w związku jej czas obsługi był nieco gorszy niż stałych pracowników. Mimo to widać było, że kobieta się starała.