Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Joanna_40

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: Poszłam do salonu T-Mobile aby uruchomić dodatkową usługę i dzwonić taniej do wybranej osoby.Pomieszczenie duże,zagospodarowane tak jak we wszystkich salonach telefonii komórkowej. Usiadłam przed doradcą aby wyłuszczyć jej problem i wpatrzyłam się w gołą ścianę za nią, z wystającym jedynie jakimś szczątkiem kabla / chyba/ elektrycznego. Spojrzałam w prawo, wisiał tam kolorowy plakat reklamowy, a ściana na przeciwko wejścia, za plecami doradców pusta i niewykorzystana.Z jakichś względów nie można było wprowadzić mej usługi przez internet bo nie było połączenia. Także nie odpowiadał telefon do konsultanta. Czekałyśmy pewnie ze 2-3 min. ale nikt się nie zgłaszał.Zaproponowałam, że przejdę się do pobliskiego supermarketu a w tym czasie może pani uzyska połączenie z serwerem.Tak się też stało i wróciwszy po pół godzinie załatwiłam swoją sprawę.