Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Marzena_386

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Od kilku lat jestem wierną klientką mBanku i otwarcie przyznaję, że moja wierność nie jest bezinteresowna. Nie jestem osobą przywiązującą się do takich placówek, więc gdyby bank mi nie odpowiadał, z pewnością zaprzyjaźniłabym się z innym. Jednak nie ma takiej potrzeby. Oczywiście to bank internetowy, więc mam tę przyjemność, że nie muszę nigdzie chodzić i sterczeć w kolejkach, jak to bywa czasem w bankach, by załatwić sprawę. Siadam sobie wieczorkiem z herbatką i płacę rachunki, nikt mi nie liczy dodatkowych kosztów. Wypisuję, albo raczej "wklikuję" sobie a przykład wniosek o korzystny kredyt i za chwilę podziwiam ładną kwotę na moim koncie, a umowa przychodzi pocztą. Jak dla mnie - ideał. Naturalnie wiem, że nie ma się co zachwycać, nie tylko mBank posiada taką ofertę i nie jest jedynym bankiem internetowym. Jednakże mój poziom zadowolenia z oferty, obsługi i całokształtu sprawia, iż nie mam potrzeby doświadczać na własnej skórze, tudzież portfelu, innych konkurencyjnych zwłaszcza, że z kilkoma miałam wcześniej do czynienia. Konieczne jest przedstawienie konkretnych powodów do zadowolenia. Główny i najważniejszy to taki, że przez lata kontaktów na poziomie bank - klient nie zostałam ani razu zlekceważona, oszukana czy zdenerwowana. System jest tak przemyślany, by kontakt z konsultantami nie był często potrzebny, a gdy już taka konieczność zaistnieje mam wybór: zatelefonować, napisać, skontaktować się przez chat. Czasem trzeba chwilę poczekać, ale konsultanci są dostępni i na tyle kompetentni, że na ogół otrzymuję komplet potrzebnych informacji. Ostatnio postanowiłam skorzystać z kontaktu przez chat i bez problemu porozmawiałam z pracownikiem banku, który bardzo dobrze potrafił wyjaśnić, doradzić i przedstawić rzeczowe informacje na temat interesującej mnie oferty w przystępny sposób. Dowiedziałam się ile mogę otworzyć rachunków oszczędnościowych eMax Plus bez opłat, jak przedstawia się oferta lokat i gdzie znajdę tabele oprocentowania, opłat i inne bardziej szczegółowe informacje. Byłam usatysfakcjonowana. Kilka tygodni temu postanowiłam skorzystać z kredytu celem odremontowania mieszkania. Zaskakująco szybko otrzymałam potrzebną kwotę. Owszem, raz mBank napędził mi stracha. Nie pamiętam czy była to wielka awaria czy czyjeś złe zamiary, ale padłam ofiarą niemiłej niespodzianki, która polegała na tym, że z kwoty dodatniej na moim rachunku w jednej chwili zrobił się pokaźny debet na kilka tysięcy. Na szczęście błąd szybko naprawiono i wszystko wróciło do normy. Widać, że w sytuacji podbramkowej bank się mobilizuje, by jak najszybciej przywrócić ład i porządek. Jestem zadowolona z usług mBanku jako banku internetowego. Naturalnie nie mogę ocenić wyglądu placówki, ponieważ takowej nigdy nie odwiedzałam i absolutnie nie brakuje mi tego. Jako punkt obsługi mogę natomiast ocenić serwis internetowy banku. Jest on bardzo przejrzysty i konkretny. Łatwo znaleźć wszelkie informacje i poruszać się na stronach dotyczących osobistego konta oraz wszystkiego co z nim związane. Witryna jest od czasu do czasu modyfikowana i uaktualniana, ale w taki sposób, że jako klient i użytkownik nie odczuwam żadnego dyskomfortu związanego z przyzwyczajeniem się do zmian, ponieważ są wprowadzane bardzo łagodnie, a cała obsługa własnych narzędzi w banku jest bardzo intuicyjna.