Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Katarzyna_447

Dotycząca firmy: NETTO

Treść opinii: Wybrałam się do Netto by kupić mleko dla dziecka. Nie zamierzałam spędzać tam dużo czasu. Wiedziałam co chcę kupić i tego towaru szukałam. Mleko, które moje dziecko pije w Netto jest w bardzo dobrej cenie. Wzięłam z półki kartonik i udałam się do kasy. Kasa jak zwykle czynna tylko jedna. Zawsze jak tam jestem to czynna jest tylko jedna i ta sama kasa, niezależnie od tego czy jest czy też nie ma kolejki. Kolejka dość sprawnie się posuwała, ale gdy nastała moja kolej to musiało się coś wydarzyć. Postanowiłam zapłacić za zakupy kartą. Gdy już chciałam opuścić kasę, kasjerka zapytała jaką kwotę mam na wydruku z terminala. Przyznam się, że nawet nie sprawdziłam tego podczas płacenia. Spojrzałam na paragon. Zapłaciłam za jedno mleko. Za to na paragonie z kasy nabite zostały dwa mleka. Pani wezwała kierownika by wyjaśnić sprawę. Trochę się spieszyłam, ale musiałam czekać. Kierownik sprawdził co się stało. Poprosił bym oddała mu mleko. Dokonano storna w kasie i oddano mi mleko. Paragonu już nie otrzymałam. Dobrze, że nie pobrano mi z karty podwójnej wartości mleka, bo pewnie jeszcze więcej czasu bym tam straciła. Oczywiście przeproszono mnie za utrudnienia.