Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Miałem problem z kupionym obuwiem, gdyż się całe rozkleiły. Miałem paragon i będąc w galerii zaszedłem do sklepu, gdzie te obuwie zakupiłem. Od rzu skierowałem się do kasy ipoinformowałem pracownika z czym przychodzę. Musiałem chwilkę poczekać, gdyż reklamację mógł przyjąć kierownik. Trwało to dość krótko. Po obejrzeniu obuwia kierownik poinformował mnie, że reklamację uznaję i przekazał pracownikowi, aby wypełniła druk reklamacyjny. Byłem zaskoczony. Jak do tej pory w innych firmach musiałem zostawić obuwie i musiałem się zgłosić ponownie po decyzje. A tu od razu sprawa została załatwiona. Zaproponowano mi dwa wyjścia, albo wymiana albo zwrot pieniędzy. Dzięki takiej postawie ja, jako klient czuję się spełniony. Zwłaszcza teraz, gdzie konkurencja nie śpi i gdzie każdy walczy o klienta. Ale taka postawa pracowników podbudowuje klienta i zachęca go do ponownych zakupów.