Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Najciekawszych obserwacji odnośnie jakości obsługi można dokonać, kiedy dzieje się coś rzadkiego, nieoczekiwanego. Tym razem pani kasjerka omyłkowo nabiła kilkakrotnie kupowany przeze mnie sok zamiast policzyć kilku bułek. Na szczęście przejrzałem paragon i zwróciłem się z problemem do kasjerki. Ciężkie wzdychnięcie. - Proszę poczekać, ja poproszę kierowniczkę... Dzwonek. Przy kasach pojawia się kierowniczka. Kasjerka tłumaczy jej problem. - Proszę za mną - słyszę od kierowniczki. Pani kasuje mój towar, zwraca mi pieniądze i odchodzi. Ani "dzień dobry", ani "do widzenia", że już nie wspomnę o zupełnie naturalnym w takich przypadkach i wydawałoby się automatycznym "przepraszam". Na szczęście chociaż szybko...