Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: klientka_7

Dotycząca firmy: Noble Bank

Treść opinii: Przyszłam dziś do oddziału Getin Banku, ponieważ skończyła mi się lokata i chciałam ją jakoś korzystnie dalej przedłużyć. gdy weszłam, zobaczyłam 5 stanowisk obsługi, przy których siedzieli pracownicy, ale na trzech biurkach stały kartki z informacjami "Przepraszamy, stanowisko nieczynne". Dwa pozostałe stanowiska były czynne. Oprócz mnie nie było innych klientów w banku i jeden z pracowników zaprosił mnie do swojego stanowiska. Pracownik byl konkretny i rzeczowy i przedstawił mi najkorzystniejszą ofertę lokat na obecną chwilę oraz zapytał o moją decyzję. Zdecydowałam się na jedna z opcji i pracownik sprawnie wykonał procedurę założenia lokaty i wydrukował dla mnie potwierdzenie. Cała wizyta w oddziale trwała kilka minut i upłynęła w miłej atmosferze. Doradca nie przedstawiał miinnych dodatkowych ofert banku, np. kredytów, pożyczek itp., co często zdarza się podczas wizyt w bankach. W oddziale było czysto i jasno, panowała optymalna temperatura. Znajdowały się tu miejsca siedzące dla klientów czekających w kolejce na obsługę.