Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Katarzyna_447

Dotycząca firmy: Media Markt

Treść opinii: W Media Markt planowałam zakupić futerał do aparatu. Miał to być prezent świąteczny. Niestety nie dysponowałam aparatem, do którego miał być dokupiony futerał. Znałam jedynie nazwę aparatu. Gdy pojawiłam się stoisku z aparatami, podszedł do mnie pan z chęcią pomocy. Zapytałam o dany model aparatu. Okazało się, że takiego modelu nie mają. Pan pokazał mi modele podobne. Powiedziałam, że chcę dobrać futerał właśnie do takiego konkretnego modelu. Pan stwierdził, że będzie ciężko, gdyż obecnie futerały nie posiadają informacji jakie aparaty do nich pasują. Poszłam szukać futerału. Gdy już wybrałam, podeszłam do pana, z którym poprzednio rozmawiałam, by przymierzyć podobny typ aparatu. Pan odradził mi ten model, gdyż futerał był za duży. Stwierdziłam, że muszę znać wymiary aparatu by coś wybrać. Sklep nie miał w swojej bazie danego modelu aparatu. Stwierdziłam, że połączę się z internetem i poszukam takich danych w sieci. Sklep nie mógł mi pomóc. Połączyłam się przez telefon z siecią, gdyż na terenie galerii znajduje się hot spot. Znalazłam taki model aparatu oraz jego wymiary. Pan pomógł mi znaleźć futerał. Pomierzył wymiary i tak udało mi się dokonać zakupu.