Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Karolina_962

Dotycząca firmy: PUPIL

Treść opinii: Jestem stałą klientką sklepu zoologicznego pupil mieszczącego się przy klinice weterynaryjnej na Mieszka, bo kupuję tam specjalistyczną karmę dla psa. Zazwyczaj jestem zadowolona z obslugi, dzisiaj jednak nie. Weszłam do środka, w pomieszczeniu było czysto, panowal tam porządek, nie było żadnych klientów. Pracownica stała za ladą i patrzyła na mnie. Kobieta nie odezwała się do mnie, nie przywitała mnie, wyraźnie wyczekiwała, aż ja pierwsza zacznę rozmowę. Przywitałam się zatem i poprosiłam o karmę, kobieta zapytała jaka wielkość opakowania mnie interesuje i czy podać mi coś jeszcze. Zaczęłam oglądać wystawione na ladzie, przy kasie smakołyki dla psów. Powiedziałam sprzedawczyni, że chciałabym jeszcze jakiś przysmak, kobieta nie zainteresowała się tematem, tylko zaczęła rozmowę z jakąś inną kobietą (pewnie też pracownicą), która wyszła z zaplecza. Rozmowa dotyczyła tematów prywatnych. Stoję przy ladzie, oglądam, szukam, a pracownice rozmawiają. Przy przysmakach nie było cen, więc dwa razy zapytałam o ceny, ekspedientka odpowiedziała jakby od niechcenia, wyraźnie niechętnie przerywając rozmowę. Liczylam na jakąś poradę, pomoc w wyborze, ale z powodu braku zainteresowania obsługi zrezygnowałam i wzięłam tylko karmę. Gdy wychodziłam nie pożegnano mnie.