Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Play

Treść opinii: Firma Play, która jest częścia składową P4 to największy oszust na rynku usług telekomunikacyjnych, wiem o czym piszę bowiem przez kilka miesięcy musiałam dochodzić swoich praw wobec tego nieuczciwego dostawcy , który próbował moja rodzinę oszukać. W miesiącu sierpniu kończyła się córce umowa na internet mobilny zatem ustaliłem z nią żeby z odpowiednim wyprzedzeniem złożyła wypowiedzenie umowy, oczywiście wysyłając to jako przesyłka ze zwrotnym potwierdzeniem, bowiem ja osobiście miałem z nimi podobne peturbacje. Oczywiście córka tak zrobiła i od 28 sierpnia firma przestała jej świadczyć usługę nie przestając wysyłać faktury za rzekomo właczona usługe . Słałem e-maile informując , że umowa została rozwiazana, żądano żebym wysłal im potwierdzenie tego faktu , oczywiście nie wolno tego robić , bowiem Play kombinowal sobie , ze rozwiąże umowę z datą przyjścia tego potwierdzenia, oczywiście pokrzyżowaliśmy im plany . Wówczas dostałem kilkakrotnie e-maila, że jako rezygnację przyjmują datę otrzymania - e-maila tj. 30 listopada. Na to odpisałem im , że wowczas poinformowałem ich tylko , że kieruje sprawę do odpowiednich urzędow, natomiast rezygnacja z usług była zlożona jeszcze w lipcu, zgodnie z wymogami ustawy, zatem nie przyjmuję do wiadomości ich pokretnych tłumaczeń i interpretacji prawa. Jednocześnie zastrzegłem sobie zakończenie przysyłania mi kłamliwych i obrażajacych mnie informacji. Ostrzegam i przestrzegam wszystkich klientów firmy P4, żeby wszelka korrespondencję prowadzic za zwrotnym potwierdzeniem odbioru , w przeciwnym wypadku , bezczelna i pozbawiana jakichkolwiek zasad moralnych firma wyłudzi od Was nienależne pieniądze. Skierowaliśmy sprawę do Urzędu Komunikacji Elektronicznej i dopiero wówczas okazało się , że mieliśmy rację , a firma P4 i tak wyłudziła od nas 19, 03 zł nieslusznie naliczonych opłat, a chciala ponad 100 zl. Moge sobie tylko wyobrazić ile osób nie wierząc w powodzenie zgadza sie placic takim nieuczciwym sprzedawcą haracz. Ten skandaliczny proceder kwitnie w majestacie prawa takim firmom trzeba zabierać koncesje na uslugi . Miałem podobną sytuację kiedy skusiłem się na promocje telefonu mimo zapewnień firmy okazało sie , ze PLAY nie ma zasięgu na moim terenie, nie mogłem nawet podjąć pracy bowiem SMS aktywacyjne do mnie nie dochodziły , zatem zapakowałem sprzęt i odesłałem im. Oni chcieli wyłudzić od mnie opłatę aktywacyjna, choc do aktywacji nie doszło, było z tym sporo korowodów , dopiero kiedy stwierdziłem , że kieruję sprawę do UKE i prokuratury z wnioskiem o podejrzenie popełnienia przestepstwa dano mi spokój. Dlatego wszyscy , którzy chcielibyście podjąć wspólprace lub jesteście klientami , kiedys bedziecie wypowiadać umowę z tą firma musicie być świadomi , ze mozecie stać sie ofiarami nieuczciwych praktyk. Wówczas tylko determinacja i pełna współpraca z organami państwa uprawnionymi do zwalczania tego typu nieuczciwych praktyk jest gwarancją sukcesu. Teraz oni piszą , że w celu odzyskania nadpłaty powinniśmy napisać prosbe i to jest kolejny skandal - ŻĄDANIE nie prośbe, bo to żadna laska, że oddzadza to co jest moje, żądanie z ustawowymi odsetkami. W piśmie tym nie ma słowa PRZEPRASZAM, firma nie czuje się winna , nie potrafią nawet przyznać się do błędu w sposób przyjęty w cywilizowanych społecznościach - to świadczy z kim mamy do czynienia- DNO ZUPEŁNE. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług nawet gdyby byli monopolista.