Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Stela_2

Dotycząca firmy: Bank Pocztowy

Treść opinii: byłam dzisiaj w Banku Pocztowym na spotkaniu w sprawie kredytu hipotecznego. wcześniej zadzwoniłam do Pani która mnie wcześniej obsługiwała i umówiłyśmy się na spotkanie w banku. Weszłam do Banku. wszystkie stanowiska pracownicze zajęte, zero klientów. nie wypatrzyłam osoby której szukałam więc usiadłam na krześle w tyle. zaczęłam się przyglądać pracy Pań tam pracujących. z tego co zaobserwowałam to troszkę drażniące zachowanie młodych pracownic, które mając stanowiska obok siebie zaczęły chichotać i rozmawiać na tematy zupełnie nie związane z pracą. po czym usłyszałam niemiłe komentarze ze strony jednej z Pań, która otrzymała maila. jej odpowiedź brzmiała, cytuję: "tak już zaraz lecę i będę robiła co będziesz chciała, no chyba on śni". mam tylko nadzieje że wiadomość nie była od jakiegoś klienta. po chwili ta sama Pani zwróciła się do mnie z pytaniem: a Pani w jakiej sprawie przyszła. odparłam że jestem umówiona z konkretną osobą, która wie że czekam. po wysłuchaniu mnie Pani wróciła ponownie do interesującej rozmowy z koleżanką. bank według mnie jest taką instytucją gdzie pracownicy zawsze powinni zachowywać się nienagannie. to co zobaczyłam dzisiaj to aż mnie zamurowało. Rozumiem że każdy pracownik ma prawo na przerwę i zjeść w tym czasie śniadanie i wypić ciepłą herbatę, ale chyba nie powinien robić przy biurku, przy którym obsługuje swoich klientów. Jak ta Pani wyjęła swoje śniadanie na biurko, na widoku wszystkich i zaczęła niedyskretnie je konsumować to szczerze powiem byłam bardzo zniesmaczona. może to przesada ale wydaje mi się że mogła sobie znaleźć troszkę bardzie dyskretne miejsce a nie robić to na oczach klientów. poza tym już wcześniej zauważyłam u tej Pani zachowania wyższości i pogardy dla innych koleżanek z pracy (mam tu na myśli to że ta Pani uważa że jest najlepsza i najmądrzejsza). musiałam napisać te opinię bo naprawdę takie zachowanie mnie drażni. z drugiej strony muszę powiedzieć że Pani która już mnie później obsługiwała i udzielała informacji była bardzo miła i kompetentna. zupełne przeciwieństwo. proponuję żeby kierownictwo troszkę się zainteresowało tym co robi niższy personel