Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: T.K.

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Przy wejściu do marketu była bardzo duża liczba dostępnych wózków na zakupy, były one uporządkowane, poustawiane w rzędy. Zaraz po wejściu (w przedsionku) na podłodze były dwie maty i zapewne dzięki nim podłoga w sklepie była czysta i to nawet tuż koło wejścia jak i dalej również na sklepie. W pierwszej alejce po wejściu przy jednym z regałów zalegało kilka rozłożonych kartonów, które wyglądały jakby były rzucone. Na pewno nie były one tam poukładane, były w nieładzie i ograniczały częściowo przejście alejką, Na półkach nie brakowało produktów. Jedynie na stoisku z warzywami, zauważyłem kilka nie świeżych, a raczej zepsutych pomidorów (były zapleśniałe), co nie wyglądało estetycznie. Na hali było też wygrodzone stanowisko do sprzedaży fajerwerków, na którym cały czas był sprzedawca, który odpowiadał za obsługę na tym stoisku. Przy kasach nie było dużych kolejek 3-4 osoby. Kasjerka przed podliczeniem zakupów przywitała się, a na koniec podziękowała, wydała paragon i pożegnała się. Po odejściu od kasy, zauważyłem że koło parapetów wzdłuż okien są równo poustawiane kartony na zakupy dla klientów. Jest to fajne ze strony marketu, bo sam czasem potrzebowałem kartonów i to nie tylko na zakupy.