Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Poezja

Treść opinii: Kolacja firmowa na 16 osób. Restauracja nie jest zbyt duża. Posiada 2 poziomy a ze względu na kształt lokalu - tak jakby 3 sale (2 małe na dole - oddzielone barem, szatnią i łazienką i 1 - największa na górze). Nasza kolacja odbywała się właśnie na górze, do naszej obsługi przewidziany był na stałe 1 kelner + 2 wspomagających. Przystawki były z góry zamówione, natomiast drugie danie i deser był wybierany przez każdego z osobna z mini menu (po 2 opcje drugiego dania i 2 opcje deseru). Pierwsze wrażenie pozywytne - przyjemy dla oka wystrój, czysto, schludnie. Przystawki ogólne (bardzo smaczny śledź) już na nas czekały. Niestety do śledzia podano chleb (świeży) w zbyt małej ilości jak na tą ilość osób. Kelner poproszony o doniesienie zareagował natychmiast biorąc puste koszyczki i zniknął na 15 minut.... W końcu przyniósł pełne koszyczki - tyle, że przez ten czas śledź już zniknął. Niedługo potem podano po talerzu przystawek dla każdego - całkiem smaczne i ładnie podane. W miedzy czasie kelner zebrał od wszystkich zamówienia na drugie danie i deser. Poproszono o wino i dodatkowe napoje bezalkoholowe. W sprawie wina - jak najbardziej pozytywnie - całkiem niezła znajomość gatunków, spory wybór, dobre doradztwo i sprawne podanie. W sprawie zwykłych napojów (cola itp) - już gorzej - od zamówienia do otrzymania trzeba było czekać po 10-15 minut, niektórzy musieli się przypominać, bo poprosili a nie dostali i znów czekali - tak było przez cały czas kolacji - spory minus. Drugie dania i desery niedługo potem - podane sprawnie i w jedym czasie dla wszystkich - bez pomyłek - każdy dostał zgodnie z wyborem. Po deserze większośc osób poprosiła o kawę lub herbatę. Niestety po przeszło 25 minutowym oczekiwaniu większośc osób (część została dłużej) stwierdziała, że zbyt długo to trwa i jest już na tyle późno, że trzeba wracać do domu i bez kawy lub herbaty zakończyła kolację. Podsumowywując - jedzenie jak najbardziej na plus, wino - także, natomiast ogólna obsługa - szczególnie w zakresie organizacji i czasu obsługi na spory minus. Ocena za wygląd byłaby wyższa, gdyby nie luźna (uszkodzona i nie naprawiona) barierka na schodach powodująca u niektórych gości dyskomfort i obawę o bezpieczeństwo podczas wchodzenia lub schodzenia.