Opinia użytkownika: SecretClient_2
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: OBI oferuje możliwość bezpłatnego transportu zakupu powyżej 1000zł. Aby skorzystać z tej opcji, należy podać adres dostawy. Pracownik, który go pobierał, był bardzo niemiły i wielokrotnie się mylił, a na koniec z drugiej strony alei wykrzykiwał dane, bo nie był pewien, czy dobrze je spisał (mimo wielokrotnego podawania). Ponadto źle odnosił się do klientów - lekceważył ich i nie potrafił odpowiedzieć na pytania dotyczące produktów z jego działu. Obsługa przy kasie również była niemiła i odpowiadała na pytania półsłówkami, więc ten element można zdecydowanie uznać za piętę achillesową OBI. Co do asortymentu, to jest on bardzo duży, a ekspozycja zasługuje na miano najlepszej, bo najnowszej, wśród poznańskich marketów budowlano-wnętrzarskich. Ceny są przystępne, ale niestety nie ma możliwości uczestnictwa w żadnym programie lojalnościowym.