Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Adam_648

Dotycząca firmy: OLMAR

Treść opinii: Serwis zajmuje się między innymi elektroniką. Miałem problem z elektroniką. W samochodzie zapalała się co jakiś czas kontrolka awarii silnika. Nim doszedłem do wniosku, że należy udać się do mechanika, próbowałem sam usunąć usterkę. Na nic się to zdało. Za rada innych mechaników udałem się serwisu samochodowego zajmująca się tymi sprawami. Warsztat zdiagnozował usterkę i skasował błąd. Otrzymałem też informację, że ten problem może się pojawić ponownie z uwagi na różne sytuacje. Myślałem, że na tym się skończy ale myliłem się. Następna wizyta w serwisie i naprawa z tym związana okazał się bardziej skuteczna i od tej pory mam problem z głowy. Pan w serwisie przygotował mnie, że naprawa może wynieść nawet do 200 zł. Ja hipotetycznie wziąłem poprawkę nawet do 250 zł. Lepiej się mile rozczarować. Oczywiście cena była uzależniona od stopnia trudności faktycznego zdiagnozowania usterki. Sama diagnostyka była przewidziana do 130 zł przy bardziej szczegółowym dociekaniu. Okazało się, że naprawa wyniosła 85 zł. Byłem przygotowany na to, że wymiana jeden części może nieść za sobą wymianę następnej, która w sposób złośliwy może się objawić jak to nieraz bywa. Dlatego postanowiłem wziąć pod uwagę hipotetyczna poprawka. Czytałem różne opinie na temat mojego problemu i wiele teorii wysnuwałem, że może to być to czy tamto. Wizyta w warsztacie jasno wskazała, że przyczyna leży po stronie czujnika płynu chłodzącego co wyszło podczas pierwszej wizyty. Być może gdzieś po drodze mogły nastąpić przekłamania ale mechanik wie co ma robić i sugerowanie mu, że może to być to czy tamto raczej niema sensu. Można mu tylko przekazać swoje obserwacje a On i tak będzie wiedział swoje. Z całą stanowczością mogę polecić ten serwis samochodowy. Firma jest na rynku od 1999 i ma swoja markę BARDZO DOBRA MARKĘ.