Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zosia100

Dotycząca firmy: Saturn

Treść opinii: Wybrałam się do CH Arkadia w celu kupienia konkretnej płyty Blu Ray. Oczywiście mogłabym ją zakupić przez internet, ale chciałam mieć film NATYCHMIAST. Na początku weszłam do innego sklepu, ale o tym w kolejnej obserwacji, w każdym razie - tam jej nie mieli. Postanowiłam więc zajrzeć do Saturna, który mieści się nieopodal. Przecież w Saturnie można kupić nie tylko pralkę, telewizor czy żelazko - mają również płyty. I tak szybkim krokiem przeszłam wprost do regału z płytami Blu Ray, po drodze zerkając na takie parametry sklepu jak czystość (bez zarzutu), ogólny wygląd placówki (również bardzo dobry) i dostępność obsługi (kilku pracowników zajętych, tym czym powinni być zajęci, czyli obsługą klienta). Asortyment miejsca jest zadziwiająco szeroki, nawet pod względem tak mało popularnych jeszcze płyt Blu Ray, przynajmniej w porównaniu ze sklepem, w którym byłam bezpośrednio przed ową wizytą. Przejrzałam kilka tytułów, ale nie trafiłam na mój pożądany. Podeszłam więc do stanowiska obsługi, aby zapytać o dostępność. Pracownika przez chwilę nie było, ale za chwilę wyszedł z zaplecza i zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam czego szukam, więc kliknął coś w komputerze. Tytuł, o który mi chodziło, najwidoczniej figurował jako dostępny, ponieważ za chwilę zostałam zaprowadzona do regału, przed którym przed chwilą byłam, i podana mi została płyta. Leżała z samego brzegu. Myślałam, że spłonę ze wstydu. Szukałam sama gdzieś głęboko, a okazało się, że jest ona na wyciągnięcie ręki. Niemniej jednak Konsultant nie wykazał ani odrobiny zniecierpliwienia, aczkolwiek również nie uśmiechnął się. Jednak ogólnie byłam zadowolona. Otrzymałam to, po co przyszłam, a ponadto wydałam mniej pieniędzy niż oczekiwałam. Na płytę miałam bowiem przeznaczone 100zł, a kosztowała mnie ona 68zł z groszami. W kolejce do kasy stało przede mną 5 osób - a była to kolejka możliwie najkrótsza. Mimo to szybko szła. Od momentu stanięcia w kolejce do momentu zapłaty minęło niecałe 5 minut, co daje niespełna 1 minutę na obsłużenie jednej osoby. Jestem pełna podziwu.