Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Rafał_618

Dotycząca firmy: Marcpol

Treść opinii: Robiłem małe i myślałem szybkie zakupy w sobotę 28-01-2012 roku około godziny 17:40 Wziąłem kilka potrzebnych mi artykułów i podszedłem do kasy znajdującej się przy monopolu. Wszędzie jest obsługa przez nowo zatrudniony personel nikt ich pracy nie koordynuje i nadzoruje. Gdy odstałem swoje i przyszło do liczenia na kasie miałem na wymianę 2 butelki po piwie. Poinformowałem o tym kasjerkę jak również o fakcie że za zakupy będę płacił gotówką a resztę brakującej kwoty dopłacę kartą płatniczą. Pani ze stanowczością stwierdziła że tak nie można łączyć płatności. Kazałem więc poprosić kierownika sklepu lub osobę, która taką czynność potrafi wykonać. Po kilku minutach kasjerka wróciła z panią w niebieskim polarze nie wiem kto to był. Bo pani nie powiedziała ani Dzień dobry ani nie przedstawiła się a przyszła na moją prośbę. Zaczęła tylko tłumaczyć kasjerce jak ma przyjąć płatność. Po wprowadzeniu pinu do terminala płatniczego urządzenie się zawiesiło czekałem około 5 minut na bezradne Panie za ladą sklepową. Po dłuższym czekaniu poprosiłem panią w niebieskim polarze o tym, że w takim przypadku rezygnuję z zakupów, poprosiłem o wydruk z terminala z potwierdzeniem dla klienta że nie zeszła płatność ponieważ użyłem pinu do karty. Panie zresetowała urządzenie i wydrukowała mi zestawienie operacji zbiorczych. Nie było na nim mojej kwoty z zakupów. W oczekiwaniu na tzw „odwieszenie się terminala” dało się usłyszeć wymianę zdań kasjerki że takie zawieszanie terminala bezprzewodowego na monopolu tego dnia było częste lecz nikt nic z tym nie robił bo i po co!!!! niech klient, na którego to wypadnie czeka i traci czas... Zamiast choćby na czas zdiagnozowania problemu informować klientów, że na tej kasie występują problemy przy płatności kartą skoro to się powtarzało. Nikt po prostu tym się nie przejął. Mając kilka produktów musiałem zrezygnować z zakupów i wyjść zdegustowany i zażenowany obsługą Marcpolu tego dnia do innego sklepu. Pracownik nie zaproponował mi, że może policzyć mi bez ponownej kolejki te kilka produktów na innej kasie działającej po prostu na nikim nie zrobiło to żadnego wrażenia, że klient musiał odejść bez zakupów ze sklepu zamiast starać się jak najszybciej rozwiązać ten Problem. Po takiej przygodzie zastanowię się dwukrotnie czy warto wejść do tego sklepu czy wybrać konkurencyjne w tym mieście punkty handlowe.