Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: LUX MED

Treść opinii: Opisałam dziś rano infolinie firmy Lux Med, ale postanowiłam zrobić to po raz kolejny gdyż korzystałam z ich "usług" dziś kilku krotnie. Jestem absolutnie zażenowana poziomem obsługi na Infolinii. Nie wiem czy wina leży w braku odpowiednich szkoleń czy w niechęci pracownic, ale telefonowałam dziś do Lux Medu i ani jedna rozmowa nie był przeprowadzona profesjonalnie. Pierwsze rozmowy były automatyczne i nie uprzejme, ale szczytem była trzecia rozmowa. Skierowano mnie do innej niż zwykle placówki przy ulicy Półwiejskiej 42 w Poznaniu. Kiedy wpisałam ten adres w google by dokładnie sprawdzić adres, pojawiła się w tym miejscu jedynie propozycja Galerii Handlowej Stary Browar. Tam też się udałam (przypominam, że z chorą małoletnią córką). Po przejściu kilku pięter i wielu pomieszczeń Starego Browaru, a także po rozmowach z pracownikami ochrony okazało się, że w tym budynku nie mieści się przychodnia o nazwie Lux Med. Kiedy więc opuściłam budynek (ponownie ubierając córkę i wyprowadzając ją na mróz) postanowiłam zadzwonić na infolinię. Jednak zostałam poinformowana jedynie, że podany mi wcześniej adres jest poprawny. Poprosiłam więc panią o sprawdzenie tego chociażby w internecie - ja nie miałam w danej chwili do niego dostępu. Zostałam jednak zlekceważona. Poprosiłam więc o udanie się do szefa, supervizora albo innej kompetentnej osoby, która powie mi gdzie lub w której części budynku mam szukać. Wtedy telemarketerka kazała mi chwile poczekać, po czym po chwili powiedziała mi, że nie wie.... Brak jakiejkolwiek inwencji i uprzejmości z jej strony. Pomogli mi za to obcy ludzie. Co się okazało wejście do przychodni jest z boku galerii handlowej od ulicy Krakowskiej ( a nie Półwiejskiej) na trzecim piętrze. Po całkiem udanej wizycie zostałam skierowana na RTG z córką, które można wykonać w drugiej placówce LuX med w Poznaniu więc po wyjściu zadzwoniłam ponownie na infolinię gdyż jest to jedyna droga rejestracji, by umówić córkę na badanie i dowiedzieć się w jakich godzinach można wykonać badanie. Jednak to co usłyszałam w słuchawce przeszło moje wszelkie oczekiwania. "nie mogę pani pomóc nie wiem jakie są godziny otwarcia bo system mi padł". Obiecałam sobie że już nigdy nie skorzystam z usług Lux Medu a przynajmniej bezsensownej warszawskiej infolinii - każde województwo powinno mieć swoje bazy i dzięki temu telemarketerzy zajmowali by się jedynie swoim rejonem - KOMPETENTNIE!