Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Open Finance
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy infolinii Open Finance. Zadzwoniłem na infolinię Open Finance pod nr 22 205 60 10 (połączenia z telefonów komórkowych, ps drugi nr dla telefonów stacjonarnych to 801 707 007) w celu wyjaśnienia problemów z założeniem lokaty. Bardzo długo trzeba było czekać na połączenie z konsultantem, trwało to ponad 15 minut. Powinni zatrudnić więcej ludzi do obsługi, aby skrócić czas oczekiwania. Gdy wreszcie ktoś odebrał mój telefon, wyjaśniłem że zrobiłem przelew na konto żeby założyć lokatę, ale pieniądze zostały mi zwrócone i lokata nie została założona. Chciałem się dowiedzieć dlaczego tak się stało, gdyż nr konta i wszystkie dane w przelewie zgadzały się z tymi z wniosku o lokatę. Konsultant, nie znał odpowiedzi na moje pytania i nie potrafił mi odpowiedzieć ani pomóc rozwiązać problem w jakikolwiek sposób. Jednak skonsultował się jeszcze ze swoim przełożonym i po konsultacjach z przełożonym konsultant dalej nie umiał odpowiedzieć na moje pytanie, jedynie co za sugerował to to żebym zadzwonił do swojego banku z którego robiłem przelew, bo oni może będą wiedzieć coś więcej. Choć konsultant był miły i uprzejmy, to jego wiedza była mizerna, a czas oczekiwania nie o wiele za długi, a do tego brak rozwiązania zgłaszanego problemu.