Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Oodji

Treść opinii: Podczas dzisiejszego pobytu w galerii zauważyłam, że otworzono nowy sklep i od razu postanowiłam zobaczyć co tam jest ciekawego do kupienia. Powiem szczerze, że byłam bardzo mocno i oczywiście pozytywnie zaskoczona wizytą w tym sklepie. Sklep sprawia miłe wrażenie od samego już wejścia, nie jest jakoś strasznie duży, ale za to ma bardzo duży asortyment. Wszystkie towary były tak równiusieńko poukładane na półkach i porozwieszane, że aż chciało się je oglądać. Można tam było znaleźć rzeczy tylko dla kobiet, ale za to bardzo fajne i co najważniejsze dość tanie. Sklep jest zaopatrzony zarówno w bluzki wizytowe, koszule, T-shirty, spodnie, jak też w super sukienki w różnych fasonach. Można tam znaleźć ubrania zarówno na codzienne wypady na miasto, jak i na poważniejsze uroczystości. Co ważne sklep nadąża za zmianami pór roku, bo w asortymencie sklepu znalazłam ubrania zimowe, ale też ubrania jak najbardziej na wiosnę. Znalazłam między innymi świetne bluzeczki koszulowe w bardzo niskich cenach, bo tylko 29 zł. Koszule były dostępne w kilku różnych kolorach i rozmiarach. W oko wpadły mi też cienkie, wręcz przezroczyste bluzeczki, nadające się na wiosnę lub lato, też w super cenie 50 zł. A zaznaczam, że w innych sklepach takie same bluzki były w cenie 80 zł, więc myślę, że warto byłoby odwiedzić ten sklep. Koniecznie muszę też wspomnieć o obsłudze sklepu, była bardzo miła i profesjonalnie podchodziła do obsługi klienta. Na terenie sklepu były dwie ekspedientki, jedna przy kasie, natomiast druga układała ubrania na półkach w głębi sklepu. Zaraz na samym początku mojej wizyty usłyszałam miłe dzień dobry od ekspedientki znajdującej się bliżej wejścia, zauważyłam w jej zachowanie zainteresowanie klientem, co naprawdę rzadko się zdarza. Po kilku minutach, gdy już rozejrzałam się po sklepie i oferowanych tam produktach pani ekspedientka podeszła do mnie i zapytała mnie czy może jakoś pomóc. Nie miałam zamiaru niczego kupować, więc delikatnie, acz stanowczo podziękowałam za pomoc. Ekspedientka nie była nachalna, nie rzuciła się na klienta od razu na wejściu tylko dała mi trochę czasu i dopiero wtedy zaproponowała pomoc. Myślę, że właśnie tak powinna wyglądać idealna obsługa klienta.