Opinia użytkownika: Izabela_571
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Wybrałam się do Lidla na zakupy bo w końcu "Lidl jest tani". Z tego też powodu lubię robić tam zakupy. Otoczenie sklepu było bardzo czyste i schludne. Towar ładnie ułożony na półkach a wybór asortymentu dość szeroki. Można znaleźć tam zarówno tańsze jak i droższe, bardziej ekskluzywne produkty. Udałam się tam z zamiarem kupna sosu sojowego, którego nie mogłam znaleźć więc poprosiłam o pomoc panią, która akurat wykładała towar na półki. Okazało się, że tego produktu nie ma ale zaskoczył mnie tembr głosu pani, która mnie obsługiwała. Miałam wrażenie jak bym była zupełnie nie potrzebnym klientem, który zawraca jej głowę i burzy wewnętrzny spokój. Do tej pory myślałam, że obsługa jest po to by pomóc klientowi. Okazało się, że jednak nie koniecznie. Poza tym od 30.01., czyli dzień po mojej wizycie miał być dostarczony ów poszukiwany przeze mnie produkt ale o tym dowiedziałam się z gazetki reklamowej. Muszę przyznać, że po raz pierwszy zostałam w tym sklepie tak obsłużona. Może dlatego, że nigdy o nic nie pytałam.