Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Miałam do zrobienia spore zakupy więc do sklepu wybrałam się z wcześniej przygotowaną listą. Układ sklepu znam na tyle, że po sklepie poruszam się niemal z zamkniętymi oczami więc znajdowanie konkretnych produktów nie sprawiło mi problemów. Znam również mniej więcej ceny produktów więc wydawało mi się, że wzięłam wystarczającą ilość gotówki. Szykuję małą imprezę w weekend więc musiałam zaopatrzyć się również w alkohol. Zdecydowałam się na Żubrówkę, która kosztowała 38 zł za litr czyli była w dosyć dobrej cenie. Z racji tego, że kupowałam alkohol udałam się do pierwszej kasy. Przede mną stały dwie osoby. Ich obsługa przebiegła sprawnie więc nie musiałam zbyt długo czekać w kolejce. Gdy kasjerka podała mi kwotę do zapłaty okazało się, że zabrakło mi niecałe 10 zł. Była to dla mnie dosyć wstydliwa i kłopotliwa sytuacja. Odjęłam jeden z produktów i zapłaciłam za resztę. Po raz kolejny przekonałam się, że w Biedronce przydałaby się możliwość płacenia kartą. Na szczęście kasjerka była uprzejma i życzliwa. Nie zareagowała na moją sytuację ze zdenerwowaniem, a wręcz przeciwnie z uśmiechem. Zauważyłam, że w Biedronce pojawiły się nowe paragony.Są one czytelniejsze od poprzedniej wersji.