Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Poziomka

Dotycząca firmy: Kaufland

Treść opinii: Weszłam do marketu, bo zachęcił mnie wielki plakat wiszący na sklepie i informujący o ekstra promocji. W promocji był napój Pepsi w butelkach 2-litrowych, w dodatku w czteropaku. Aż nie mogłam uwierzyć w taką obniżkę ceny i postanowiłam zobaczyć to na własne oczy. Zazwyczaj 2 litry Pepsi kosztują około 5 zł, a tam miały być cztery takie butelki za 11,11 zł. Po wejściu do sklepu nie mogłam znaleźć tej promocji, nie miałam też kogo zapytać, bo akurat nie było nikogo z personelu w zasięgu mojego wzroku. Przeszłam na dział z napojami, ale tam też nie znalazłam śladów promocji. Przechadzając się dalej po sklepie trafiałam na dział z jogurtami, a tam na środku korytarza, między działami z nabiałem a lodówkami stały dwie palety z Pepsi. Napój był zapakowany właśnie w czteropaki, ale nigdzie nie zauważyłam ani napisu mówiącego o promocji, ani nawet ceny tego napoju. Pepsi stała sobie w miejscu zupełnie nie mającym nic wspólnego z napojami. Postanowiłam sprawdzić czy w ogóle ta promocja jeszcze obowiązuje, wzięłam jeden czteropak i sprawdziłam cenę na czytniku. O dziwo paczka Pepsi kosztowała rzeczywiście 11,11 zł, a zaznaczam, że zapasy były już na wyczerpaniu. Wzięłam więc opakowanie i udałam się do kasy, a tam czekało mnie długie stanie w kolejce. Kas było otwartych tylko kilka, a klientów było naprawdę dużo. Kiedy dotarłam już do kasy dowiedziałam się dlaczego tak długo to wszystko trwa. Kasjerka, przy której kasie ja akurat stałam strasznie wolno obsługiwała klientów. Nie dość, że mozolnie przesuwała towary przez czytnik kasy, to jeszcze zagadywała do niektórych klientów, opowiadając jaki to ona ma dzisiaj ruch na sklepie... Może fajnie, że utrzymywała kontakt z klientami, ale rozmowa w jej wydaniu przyczyniała się raczej do pogorszenia jakości obsługi niż do jej polepszenia.