Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Open Finance
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy infolinii doradców finansowych Open Finance. Zadowolił do mnie konsultant, o dziwo nie z zastrzeżonego numeru, lecz numer telefonu się wyświetlił i był to zwykły nu,er komórkowy. Konsultant zadzwonił do mnie z przypomnieniem o spotkaniu na które byłem umówiony w dniu dzisiejszym w siedzibie Open Finance w Lublinie. Jednak jakość połączania była dobra, wyraźnie było słychać co konsultant mówi, i nic nie przerywało (a często to się zdarzą gdy dzwonią do mnie z Open). Jednak konsultant nie przypomniał mi ani godziny, ani miejsca spotkania, podał tylko imię i nazwisko doradcy z którym się mam spotkać. Miał też wysłać informację szczegółowe dotyczące miejsca i czasu spotkania (przypomnienie) na mi maila, jednak tego nie robił. Miał też wysłać mi materiały dotyczące produktów emerytalnych oferowanych przez Open (abym mógł się przygotować do spotkania i sobie coś poczytać na ten temat), to jednak tego również nie zrobił. Ogólnie konsultant był miły uprzejmy, choć mało konkrety, do tego wyraźnie mu się spieszyło w trakcie rozmowy, aby ją zakończyć jak najszybciej.