Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Open Finance
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy palcówki Open Finance zlokalizowanej w Lublinie przy ulicy Okopowej 1. Lokal z zewnątrz jest dobrze oznakowany i jest widoczny z daleka. Zewnętrzne witryny prezentują się ładnie i estetycznie. Wejście do placówki Open prowadzi również do będącego po sąsiedzki Getin Banku. Podłoga przed wejściem do placówki była brudna, widać wyło na niej liczne ślady butów (duża liczba klientów banku jak i tez Open tędy przechodzi więc to zrozumiałe). Jednak podłoga wewnątrz również była brudna (choć czystsza niż przed wejściem). Na wykładzinie nie widać było co prawda śladów butów, jednak były dość widoczne różnego rodzaju zabrudzenia (kłaczki, jakieś nitki, trochę piachu). Na swoje spotkanie niestety musiałem dość długo czekać mimo iż byłem chwile przed czasem (byłem o 15:50, a spotkanie miałem umówione na 16:00), to musiałem czekać ponad 25 minut na swoją kolejkę. Doradca był elegancko ubrany, jego strój był czysty, schludny i szykowny. Konsultant dość dobrze wytłumaczył mi kwestie produktu, którym byłem zainteresowany. Mimo iż prosiłem go o przesłanie ni na maila materiałów szczegółowych dotyczących produktu o którym omawialiśmy, to jednak do chwili obecnej tego nie zrobił. A jestem zainteresowany i po spotkaniu i przemyśleniu na spokojnie tematu nasunęło mi się jeszcze wiele pytań. Mógłbym je już zadać na spotkaniu z doradcą gdyby wcześniej kontaktujący się ze mną konsultant telefoniczny przesłał mi te materiały. Jedak ani telekonsultant ani doradca w oddziale nie uczynili tego. Dlatego mimo iż jestem zainteresowany oferta to nie bardzo interesuje mnie współpraca z tak niesłownymi pracownikami tej instytucji.