Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: DECATHLON

Treść opinii: Parking przed sklepem był odśnieżony, na parkingu nie było żadnych śmieci. Po wejściu do sklepu rozpoczęłam poszukiwanie spodni narciarskich. Trafiłam na odpowiedni dział, znalazłam interesujący mnie model, podszedł do mnie pracownik sklepu, zapytał czy może mi pomóc, poprosiłam aby polecił mi jakieś spodnie na narty, opowiadał, że w zależności od kategorii cenowej spodnie maja różną ilość powłok zapewniających odpowiednią przepuszczalność powietrza i gwarantują nieprzemakalność, pokazał mi kilka modeli, m.in. z nieprzemakalnymi szwami. Pomógł mi odnaleźć odpowiedni rozmiar i udałam się do przymierzalni. Przymierzalnia była zajęta, podeszła do mnie inna osoba z obsługi sklepu i zaprowadziła mnie do innej przymierzalni. Personel był bardzo uprzejmy i kompetentny, posiadał ogromna wiedzę na temat asortymentu sklepu i specyfikacji produktów. Między regałami jest sporo przestrzeni, dzięki czemu klienci nie obijają się o siebie.Udałam się do kasy, w kolejce stało około 10 osób, pani z informacji chwyciła za telefon i natychmiastowo została otwarta druga kasa. Kasjer zaprosił klientów do drugiej kasy. Przywitał się ze mną, poinformował, że w ciągu 30dni udając się do sklepu z paragonem mogę oddać spodnie lub wymienić na inne/inny rozmiar. Wszyscy pracownicy byli ubrani w firmowe stroje, na szyjach mieli identyfikatory. Zakupy w tym sklepie przebiegły bardzo sprawnie i w niezwykle miłej atmosferze.