Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Krzysztof_1186

Dotycząca firmy: DPD Polska

Treść opinii: Zamówiłem na portalu Allegro skórzaną torbę na dokumenty i laptopa dla znajomych, którzy nie korzystają z tego portalu. W związku z tym, że ta torba do tanich nie należała, gdyż kosztowała 430 zł, zdecydowałem się ją zamówić z przesyłką kurierską za pobraniem. Przesyłka kurierska bez względu na wybór opcji była darmowa. Torbę zamówiłem wcześnie rano w środę, a już w czwartek o godzinie 12:30 zadzwonił do mnie domofon. Cóż to było za zdziwienie, gdy w słuchawce usłyszałem na pytanie słucham – odpowiedź kurier. Otworzyłem więc i już po chwili na drugim piętrze przed moimi drzwiami stanął młody, dobrze zbudowany pracownik firmy kurierskiej DPD. W rękach trzymał duże pudełko i za pudełka usłyszałem dzień dobry, mam przesyłkę dla pana podając moje imię i nazwisko. Następnie podał mi paczkę i poinformował mnie o zapłacie 430 zł. Nauczony już uszkodzonymi przesyłkami, przed zapłatą poprosiłem o możliwość otwarcia jej i sprawdzenia zawartości. Reakcja pracownika firmy kurierskiej była nadzwyczaj nieoczekiwana i miła. Pozwolił mi otworzyć przesyłkę przed zapłatą chociaż procedury, z tego co wiem mówią o możliwości sprawdzenia zawartości dopiero po zapłacie za przesyłkę. Rozpakowałem więc paczkę i upewniłem się, czy torba będąca w środku jest cała i nieuszkodzona. Cała paczka była naprawdę dobrze zapakowana i nie miała oznak zniszczenia. Chyba dbanie o przesyłki w trakcie przewozu był w ostatnim czasie priorytetem, gdyż ten element dostawy naprawdę się poprawił, a bywało z nim różnie. Po rozpakowaniu i sprawdzeniu zawartości paczki wręczyłem panu kwotę 450 zł, chociaż miałem odliczone pieniądze. I tu miłe zaskoczenie, pan z kieszeni wyciągnął pieniądze i wręczył mi resztę w postaci 20 zł. Akurat z tym elementem najczęściej był problem, gdyż pracownicy bardzo często mówili, że nie posiadają przy sobie pieniędzy. Jeszcze więc jeden podpis i stałem się posiadaczem torby skórzanej. Dodać muszę, że pracownik firmy kurierskiej DPD był ubrany w firmowe rzeczy i można było szybko się zorientować, iż jest pracownikiem tejże firmy. Tak więc dostarczenie przesyłki było wręcz błyskawiczne, pracownik okazał się bardzo miły i przy dostawie używał zwrotów grzecznościowych typu dzień dobry, dziękuje, czy do widzenia. Przyznać muszę, że byłem zaskoczony tak miłą obsługą.