Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Damian_142

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Podczas próby założenia konta za pośrednictwem internetu namieszałem wpisując dane. Aby w miarę szybko i skutecznie rozwiązać powstały problem postanowiłem skorzystać z pomocy infolinii mBanku. Zadzwoniłem więc pod wskazany na stronie internetowej numer i połączyłem się z Panią, która szybko rozwiązała mój problem oraz odpowiedziała na wszystkie nurtujące mnie pytania. Należy jej się pochwała, że potrafiła przyznać, iż nie zna odpowiedzi na dane pytanie, ale jednocześnie ukierunkowała mnie w jaki sposób dane zagadnienie należy wyjaśnić dzięki czemu szybko i bezstresowo załatwiłem wszystkie sprawy. Musze przyznać, że do skorzystania z usług mBanku zostałem namówiony, choć mam niezbyt miłe doświadczenia ze współpracy z tą instytucją, ponieważ kilka lat temu prowadziłem w nim już rachunek bankowy i zrezygnowałem z niego głównie z tego powodu, że nie mogłem uzyskać satysfakcjonującej pomocy. Jeśli moja dalsza współpraca z tym bankiem będzie przebiegała w podobny - do dzisiejszego - sposób, to na pewno będę zadowolony z jego usług