Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Justka04

Dotycząca firmy: Topaz

Treść opinii: Ze względu na ograniczony czas w ciągu dnia i ogromne kolejki postanowiłam zrobić zakupy bardzo wcześnie rano.W sklepie było czyściutko, towar równo poukładany na pólkach, posegregowany tematycznie, widoczne ceny ale zdarza się problem z odnalezieniem cen niektórych produktów. Miałam taki problem przy półce z przyprawami. Duży wybór warzyw, owoców, wędliny i mięsa. Dobrze wyeksponowane i oznakowane promocje. Łatwo zauważyć artykuły objęte promocją oraz biorące udział w loterii. Obsługa sklepu ubrana w jednakowe stroje zewnetrzne, miła i chętna do pomocy. Niestety po raz drugi w dość krótkim czasie zostałam nieprofesjonalnie potraktowana przez Panią w dziale mięsnym/wędliny/nabiał/ryby (obowiązuje jedna kolejka).Porosiłam (tak jak poprzednim razem) osobę mnie obsługującą o podanie konkretnego sera żółtego (pokrojonego). Pani zapytała czy na pewno nie jest pokrojony. Wcześniej sprawdziłam i wiedziałam, że go nie ma (w tym sklepie jest dostępny bezpośrednio dla Klienta ser krojony w wyznaczonym miejscu). Wcześniej sprawdziłam i byłam pewna, że tego konkretnego gatunku, o który prosiłam nie było. Pani ukroiła dla mnie ten ser ale nie rozumiem takiego zachowania. Czasami jak jest dużo osób to biorę takie gatunki, które są dostępne. Ale w takich godzinach porannych był jeszcze jeden Klient już obsługiwany. Więc nawet sprawdzenie dostępności produktu nie powinno być problemem dla Pani ekspedientki. To o co prosiłam dostałam. Ale szefostwo powinno bardziej się przyjrzeć osobom pracującym na tym dziale. I zwiększyć ilość personelu na tym dziale w sobotę w ciągu dnia i w piątek popołudniu.