Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Naprawdę choć bardzo się staram nie rozumiem całej tej mody na fejsa.Ale cóż tam właśnie wiele firm obiera kierunek na swoją promocję a więc choć do portalu przekonania nie mam to konto tam posiadam. Rezyduje też tam jakość obsługi. Na profilu mam to czego brakuje mi na stronie. Chociażby opinie innych obserwatorów, historię konkursów. A ostatnio nawet sam konkurs. Szkoda mimo wszystko że nie był on ogłoszony na stronie jakoscobsługi.pl I przeszedł tak bez większego echa. Może i to był powód małego odzewu. Ja sama choć chciałam dodać swoją propozycję pytania nie dodałam jej. Nie wiedzieć czemu ale pytanie choć próbowałam parę razy mi się nie zapisało. Obeszłam to. Wysłałam propozycję @. Nie zrobiłam bynajmniej tego dla nagrody. A po prostu by mieć swój maleńki wkład współtworzenie portalu i wykazać się aktywnością nie tylko jako obserwator. Znowu na www.facebook.com czytam żeJakość Obsługi Dziękujemy za wszystkie propozycje. Wszystkie są super, dlatego... wszyscy autorzy otrzymują od nas ekologiczne torby :) Prosimy Was o przesłanie do nas maila z adresem wysyłki nagrody na adres: uczestnictwo@jakoscobslugi.plSuper. Wysłałam @ swój adres. Dostałam torbę. Solidna, mocna. Pojemna Szkoda że nie zapinana na suwak. Podobnie jak koszulki raczej nie na zakupy. Demaskuje mnie bowiem już od progu i budzi czujność handlowców. Ale dziękuję za ten prezent. Czekam na więcej akcji włączających obserwatorów do nadawania kształtu i treści stronie i całemu projektowi . Pisałam już o tym.Poczta pomaleńku powstaje, pewne zmiany jak chociażby w formularzu dodawania obserwacji też zauważyłam. Czas na forum i mocny lifting www. Z pozdrowieniami i życzeniami by szło ku lepszemu.