Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Nie opadły jeszcze emocje po konkursie walentynkowym a już pojawiło się nowe zadanie dla obserwatorów. 2012 to rok zmian na naszym portaluMasz na to wpływ – Twoja opinia się liczy! Wystarczy, że wypełnisz krótką( wcale taka krótka to ona n)ie była ankietęAnkieta mająca na celu poznanie naszych internetowych zwyczajów, tego jak szukamy informacji o firmach oraz otwarte pytanie by wcielić się w rolę szefów VISION Secret Client i z tej pozycji dodać propozycje zmian na jakoscobslugi.pl Super pomysł. Nareszcie. Ostatnia taka ankieta była przygotowana w roku Zamiast tylko narzekać możemy twórczo włączyć się w zmiany które uczynią projekt atrakcyjniejszym dla firm a dla obserwatorów przyniosą poprawę . I choć już ankieta została zamknięta to ani słowem nie ma na stronie najmniejszej nawet zmianki podsumowującej odpowiedzi. Zniknęła zakładka pod którą ankieta byłą dostępna a pod którą właśnie teraz można by zamieścić jej wyniki. Które tematy nas interesują, które propozycje zmian zostały podane analizie i planom wdrożenia. Czy chcemy czy nie chcemy by nasze obserwacje były publikowane na Ciekawa jestem raportu końcowego.Czy mogę liczyć na jego uślicznienie? Jeżeli tak to kiedy? I uwaga końcowa każdy super obserwator który wypełnił ankietę powinien w podziękowaniu otrzymać premię punktów w Klubie Super Obserwatora. Nawet nie wielką ale doceniającą zaangażowanie poświęcony czas. Nie wątpliwie był by to miły gest i świadczył by o równoprawnym, poważniejszym i uczciwszym traktowaniu uczestników. Miały być wynagrodzone najciekawsze sugestie zmian ale też na ten temat cisza.A jedna nagroda gotówkowa jak domniemam na setki wypełnionych formularzy to mizerne zamydlenie oczu. Jedna główna i kilka tzw. pocieszenia i od razu to by inaczej wyglądało. Dodatkowe punkty w klubie i przedstawienie wyników. Tego by należało oczekiwać od firmy zawodowo zajmującej się jakością obsługi.