Opinia użytkownika: PAN
Dotycząca firmy: Urząd Dzielnicy Warszawa Ochota
Treść opinii: Będąc pod koniec lutego w Urzędzie Dzielnicy Ochota zostałem pogardliwie potraktowany przez pracownicę Biura Obsługi Klienta. W związku z tym faktem napisałem e-mail ze skargą do kierowniczki Urzędu. Po dwóch tygodniach dostałem odpowiedź, która nie w pełni mnie satysfakcjonowała. Ponieważ była zbyt ogólnikowa i "nijaka" napisałem raz jeszcze. Tym razem już po paru dniach otrzymałem wyjaśnienie. Było ono bardzo rzeczowe, obiektywne i bez emocji. Same konkrety i fakty. Bardzo się ucieszyłem z faktu, że moje zażalenie zostało poważnie potraktowane i rzetelnie wyjaśnione. Żal po ostatniej wizycie w Urzędzie minął i wspólnie z kierowniczką doszliśmy do wniosku, że był to tylko incydent. Pełen szacunek i podziw dla Pani Kierowniczki Urzędu.