Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Play

Treść opinii: Jestem zbulwersowana. Jestem klientem Play(mam abonament na telefon).Postanowiłam zamówić internet na abonament dla obecnych abonentów oferta: PLAY ONLINE ALL INCLUSIVE 69 DLA OBECNYCH ABONENTÓW(12 GB,ale składając zamówienie przez eshop 2 GB więcej, czyli łącznie 14 GB na miesiąc i dodatkowo miał być nocny transfer za 0 zł). Oferta ta jak sama nazwa wskazuje jest dostępna dla obecnych klientów.Tak więc zalogowałam się:opiszę to dokładnie, playmobile.pl-oferta-jestem już w play-chcę dokupić ofertę-sprawdź promocje-otwiera się okno "Oferta dla obecnych Klientów Play-Wybierz ofertę,którą chcesz dokupić-wybieram internet-Play Online All Inclusive dla Abonentów Jesteś naszym Klientem i chcesz korzystać z internetu? Sprawdź ofertę Play Online dla Abonentów-wchodzę w to-i jest oferta 18 miesięcy play online 69,abonament 49 zł,12 GB, w eshopie 14 GB,nocny transfer 0zł. 7.04 złożyłam zamówienie w eshopie. Kurier przyjechał 13.04 Z usługi zaczęłam korzystać 15.04(aktywacja) W umowie którą dostałam nie ma WYSOKOŚCI ABONAMENTU jaki mam płacić(a 10 dni mija, kiedy mogę zrezygnować), jest jedynie coś o ulgach i czas trwania umowy(18 miesięcy)- tak więc nie mogę stwierdzić ile mam płacić miesięcznie na podstawie tej umowy. Zaraz ktoś powie, dostaję regulaminy i cenniki.Też takie dostałam, ale nie te właściwe!Nie dostałam do oferty dla obecnych abonentów. Tak więc zadzwoniłam w końcu na tę infolinię (w sumie kilka razy), żeby się dowiedzieć/upewnić jaką to ofertę mam. Pierwszy telefon, konsultant stwierdza że to jest ta oferta dla obecnych abonentów, i zaszła jakaś pomyłka z tymi cennikami. Drugi telefon: że oferta jest taka że mam płacić 59 zł, nie 49 zł, a ja mówię że zamawiałam dla obecnych abonentów(gdzie jest 49 zł) to Pani stwierdza, że jeśli taką zamówiłam to taka jest... Trzeci telefon:Pani stwierdza,że na koncie widnieje że 59 zł/miesiąc, a ja znowu to samo tłumaczę, a Pani mówi że mogę złożyć reklamację... I jeszcze druga sprawa:nocny transfer, który ma być za 0zł(tak wiem że trzeba go aktywować samemu), to weszłam w konto na play24-usługi, i tam jest nocny transfer za 10 zł.Oczywiście konsultanci twierdzą że za darmo jest nocny transfer w tej ofercie, a ja znowu swoje że u mnie się wyświetla 10 zł i że nie będę aktywować czegoś co miało być za darmo. DZIĘKI TEMU PLAY STRACI POTENCJALNYCH KLIENTÓW.