Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: VISTULA
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy salonu odzieżowego Vistula umieszczonego w Galerii Krakowskiej Ul. Pawia 5. Celem mojej wizyty był zakup garnituru, koszuli oraz krawatu. Jestem człowiekiem o specyficznych wymiarach, więc od razu skierowałem się do dwóch Pań, które akurat znajdywały się na sali. Na moje pytanie o dostępność paru konkretnych modeli, otrzymałem krótkie: "Nie ma!". Warto nadmienić, że wcześniej sprawdziłem na stronie internetowej Vistuli szereg interesujących mnie garniturów, które prawdopodobnie mogły na mnie pasować. Po dość szybkim sprawdzeniu mojej listy, okazało się, że akurat w tym salonie nie ma ani jednego (co oczywiście mogło się zdarzyć). Poprosiłem sprzedawcę, by sprawdził w swojej bazie, gdzie ewentualnie znajdują się jeszcze garnitury, o które pytałem. Pani stwierdziła, że musiałaby szukać każdego modelu z osobna (nie ma możliwości wyszukania np. po fasonie) - jednocześnie dając mi do zrozumienia, że jest to zbyt czasochłonne i pracochłonne. W salonie spędziłem jeszcze około 10 minut, szukając po wieszakach innych modeli. Ani razu, nie podeszła do mnie obsługa, z prostym pytaniem: "Może jakoś pomóc?". Jestem bardzo zawiedziony poziomem obsługi i zaangażowania pracowników tego salonu. Zdecydowanie przydała by się osoba, która ma umiejętność profesjonalnej i rzetelnej obsługi klienta - niezależnie czy jest to klient mniej lub bardziej wymagający. Warto jednak nadmienić, że sama placówka prezentuje się bardzo pozytywnie, utrzymana w nienagannej czystości i stylistyce odpowiadającej branży.