Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: .Nie było jak rok temu żadnego konkursu z okazji dnia kobiet.Międzynarodowy Dzień Konsumenta też nie przyniósł masowych profitów i nie pomyślano by jakoś z tej okazji coś ekstra przygotować dla obserwatorów.Cóż .Nie to nie.Teraz zaś mamy do wypełnienia ankietę.Fajnie.Tylko dla czego jako niby zachęta do jej wypełnienia jest przewidziana jedna nagroda.Jedna dla kilkuset potencjalnych obserwatorów którzy ją wypełnią.Czy tak dużym kosztem było by przyznanie jeszcze kilku punktów za samo wypełnienie w klubie super obserwatora?I np. losowanie dodatkowych punktów w większej ilość.Bardziej by to było uczciwe i eleganckie.Bardziej by pokazywało że zasady współpracy są równe.A ….na nas obserwatorach i na naszych obserwacjach zależy.Razem budujemy i udoskonalamy polską Jakość Obsługi.Razem dajemy mocne podstawy do walki o godło które ma ogromną siłę masowego oddziaływania i które powinno być pożądane przez firmy i budzić wolę zdrowej rywalizacji o zdobycie wiernego zadowolonego klienta. I choć nikt do niczego mnie nie zmusza, i choć wiem ze w każdej chwili mogę zrezygnować to wydaje mi się ze nie tedy droga.Nadal mam nadzieję że oprócz z widocznej poprawy jakości , oprósz pewnego rodzaju dumy gdy widzę logo j na szyldach, plakatach czy ulotkach firm które je zdobyły będę w pełni ustasfakcjonowana że ja też mam swój maleńki wkład w tym wszystkim, że jako obserwator jestem doceniona, a moja praca adekwatnie wynagrodzona.