Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: nattan

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Była to moja pierwsza wizyta w tej Biedronce po remoncie sklepu. Sklep zyskał na wielkości i oświetleniu. Odniosłem wrażenie nowoczesności i przestronności. Asortyment był porządnie wyeksponowany, wszystkie ceny widoczne, brak luk na półkach. Market był bardzo czysty, włącznie z podłogą, elementami szklanymi zamrażarek czy półkami. Nie widziałem nieświeżych warzyw ani owoców. Jedynie na niemal pustym kartonie z cukrem leżało przewrócone mleko w kartonie i rozsypany był cukier.Znalazłem praktycznie wszystkie produkty, których poszukiwałem, choć nie znalazłem wszystkich moich ulubionych marek. Pasztet Profi musiałem zastąpić produktem własnym sklepu, zamiast Pepsi do wyboru miałem Colę produkcji własnej lub Coca-Colę, co już niestety nie spełnia moich oczekiwań. Większość cen była przystępna, zauważyłem jednak produkty droższe niż w innych sklepach (np. napój Frugo czy sery pleśniowe).Bardzo pozytywnie oceniam obsługę. Widziałem jak jeden z pracowników zaprowadził klientkę do półki z produktem, choć mógł tylko powiedzieć, gdzie go szukać. Do kasy czekałem około 3 minut. Zostałem obsłużony przez bardzo sympatyczną i uśmiechniętą kasjerkę, która życzyła mi miłego dnia i sprawiła, że chętnie będę do tego marketu wracał nawet pomimo niedogodności związanych z brakiem możliwości płacenia za zakupy kartą.