Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Wieczorem poszedłem na małe zakupy do Lidla. W sklepie czuć było przyjemny zapach pieczonego pieczywa. Niestety na większości półkach leżały puste kartony, a większość owoców i warzyw wyglądała na nieświeże i stare. Przez to musiałem z rezygnować z zakupu winogron i bananów. Resztę potrzebnych mi produktów bez najmniejszych problemów znalazłem. Gdy udałem się do kasy, to zauważyłem, że były czynne 4 stanowiska, więc kolejek nie było. Przywitała mnie starsza Pani z obsługi i sprawnie zeskanowała kody z produktów, a następnie podała kwotę do zapłaty. Po zakończeniu transakcji podziękowała za zakupy i zaprosiła ponownie. Kasjerka była miła i uprzejma, nawiązała ze mną kontakt wzrokowy oraz używała zwrotów grzecznościowych takich jak: dzień dobry, proszę, dziękuję, zapraszam ponownie.