Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: PAN

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Przed wejściem do sklepu były puste kosze na śmieci. W gablocie wisiały oferty Biedronki na kolejne dni. Szyby i drzwi wejściowe były czyste. Przy wejściu na salę sprzedaży stały wózki i koszyki oraz stojak z ulotkami. Przy warzywach i owocach były duże i czytelne informacje. Towar był świeży i równo poukładany. Przy tym dziale i przy pieczywie były dostępne torebki jednorazowe. Podłoga była czysta. Alejki nie były zastawione kartonami. Ponieważ na parterze nie było nikogo z obsługi poprosiłem pracownika z pierwszego piętra o pomoc. Pracownik, do którego się zwróciłem, porządkował towar w metalowych koszach. Grzecznie i dokładnie wyjaśnił mi gdzie znajdę płatki śniadaniowe. Podczas dokonywania zakupów zauważyłem porządek na pólkach. Przy towarach lub nad nimi wywieszone były etykiety z nazwą i ceną. Nie zauważyłem w sklepie żadnych wolnych przestrzeni po sprzedanym towarze. Nie wiem dlaczego ale jeden rząd zamrażarek był nieczynny. Przed kasami stały przed stojaki z programem telewizyjnym "Kropka TV". Przy kasie były dwie osoby. Kasjer powitał mnie słowami "dzień dobry" i uśmiechnął się przy tym. Podliczył zakupy, podał sumę do zapłaty. Wydając paragon i resztę (poinformował mnie ile mi wydaje) powiedział patrząc na mnie "dziękuję i zapraszam ponownie". Przy kasie panował porządek, taśma podawcza była czysta. Wszyscy pracownicy, których widziałem ubrani byli w zielone koszulki i niebieskie fartuchy. Pracownik, który pomógł mi zlokalizować towar i kasjer mieli przypięte identyfikatory. Zakupy zrobiłem szybko i miło głównie dzięki pracownikom.