Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Remigiusz_2

Dotycząca firmy: Reserved

Treść opinii: Wraz z koleżanką weszliśmy do Reserved w Galerii Krakowskiej w celu kupienia kurtki. Nie ukrywam, że nie mieliśmy zbyt wiele czasu na chodzenie po sklepie, więc nie szukaliśmy sami kurtek ale od razu zdecydowaliśmy się na pomoc obsługi. W dziale dodatków odnaleźliśmy panią z personelu, na początku nie byliśmy pewni czy jest ona zwykłym pracownikiem, czy jest może VM lub kimś "wysoko postawionym", gdyż wyglądała, na osobę sporo starszą niż pozostali pracownicy. Na nasze pytanie o kurtki od razu uprzedziła nas, że zajmuje się dodatkami i nie najlepiej orientuje się w pozostałym asortymencie, jednak, że chętnie nam pomoże a w razie problemu poprosi koleżankę. Oczywiście nie było problemu z odnalezieniem kurtek. Pani bardzo profesjonalnie doradziła koleżance wybór, nie tylko zachwalała (jak to mają w zwyczaju pracownicy sklepów) ale wyraziła też swoje uwagi. Oczywiście kurtka została kupiona. Szczerze mówiąc byłem wysoce zaskoczony miłą obsługą w sklepie tej marki, gdyż zwykle spotykałem tam pracowników sezonowych, którzy nie przywiązywali wagi do obsługi klienta. Na salonie panował lekki chaos, ale w Galerii Krakowskiej trudno utrzymać porządek w godzinach szczytu; widać było pracowników porządkujących salon. Muszę jeszcze dodać, że przy wchodzeniu zareagowała na nas bramka, ochroniarz bardzo kulturalnie poprosił nas o przejście na bok i zapytał, czy nie mamy w torbach jakichś zakupów z innych sklepów, bądź książek. Mieliśmy ze sobą książkę z biblioteki, która posiadała wlepkę zabezpieczającą. Zaproponował, że może nam wlepkę rozmagnesować, żebyśmy nie "piszczeli" na bramkach innych sklepów. Miło z jego strony.