Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Wisienka

Dotycząca firmy: Peek&Cloppenburg

Treść opinii: 3 tygodnie temu dokonałam zamówienia sukienki. Po 2 tygodniowym czasie oczekiwania na towar otrzymałam sms, że zamówienie zostało zrealizowane i mogę odebrać sukienkę. na miejscu okazało sie, że sukienki na magazynie nie ma i nie było. Sprzedawca powiedział, że przez pomyłkę trafiła do Wrocławia i że mogę przychodzic w tygodniu i pytać czy jest, bo oczywiście na 100% zamówienie zrealizują. Dziś ponownie odwiedziłam sklep z nadzieją, że sukienka dotarła na miejsce. Tu dowiedziałam się, że "nastąpił powazny błąd w logistyce", i że mogę sobie szukać innej sukienki. Pracownicy co prawda przeprosili, ale nawet nie próbowali zaoferować mi czegoś w zamian. Nie takiej obsługi oczekiwałam po takim sklepie. Nic tu jeszcze nigdy nie kupiłam i raczej już nie kupię.