Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Bricomarche

Treść opinii: Po obejrzeniu gazetki Bricomarche zainteresowały mnie płoty lamelowe , które były w promocji za 33.99zł/ szt . Udałem się do owego marketu w celu "dotknięcia " i obejrzenia artykułów . Wchodząc na teren marketu ujrzałem totalny bałagan i harmider jaki panował na sklepie ,niedbale poustawiane palety z towarem porozwalane folie ,kartony , miejscami nie szło się przecisnąć . Gdy już wyszedłem na dział ogród chciałem po drodze obejrzeć grille , w większości stały nierozpakowane ,bez cen , pomyślałem że wrócę do nich później i udałem się na zewnętrzną część działu ogród w celu znalezienia promocyjnych płotów lamelowych które mnie interesowały. Po 15 minutach poszukiwań , zrezygnowany postanowiłem znaleźć kogoś z obsługi by zasięgnąć informacji o produkcie , po 10 minutach gdy spotkałem wreszcie młodego człowieka i zapytałem się o owe płoty pan przerwał mi i oznajmił że muszę sobie poszukać pana który się "tym" zajmuje i że ten pan znajduje się gdzieś tam , wskazując mi wewnętrzną część marketu . Oburzony wznowiłem poszukiwania pana który się "tym" zajmuje . Gdy po kilku minutach znalazłem pana który się "tym" zajmuje i zapytałem się o płoty z gazetki , pan wskazał mi płoty które widniały z inną ceną 44zł/szt( czyli ja mogłem sobie szukać ) , zamówiłem sobie płot z opcją dostawy , dostawa jednak miała nastąpić za tydzień :/ No cóż , zamówiłem , bo na plecach płotu nie zaniosę. Po zamówieniu płotów wróciłem do grilli i zacząłem wypytywać napotkanego pana z obsługi o cenę grilli , oraz chciałem obejrzeć je w rzeczywistości , pan biegał do skanera i sprawdzał dla mnie ceny i gdy obejrzałem dwa grille poprosiłem o rozpakowanie trzeciego , pan oznajmił mi że nie ma zbytnio czasu bo wszędzie mają dużo dostaw do układania . hmm... zirytowany rozłożyłem ręce i zrezygnowany opuściłem sklep .Ogólnie nie mam zarzutów do tego sklepu , ale ten dzień pozostanie w mojej pamięci na długo , często korzystam z tego sklepu i chciałbym aby tak zostało . NAJWIĘKSZE MINUSY DO POPRAWY TO : - poszukując informacji na temat produktu itp , klienta nie powinno interesować kto jest za to odpowiedzialny , spotykając pierwszego lepszego pracownika obsługi to on powinien poszukać i doprowadzić zajmującego się danym działem pracownika . Bieganie po sklepie klienta i wypytywanie się który pan jest odpowiedzialny za dany dział powinno być niedopuszczalne !!!-zrozumiałe jest że pracownicy wykonują prace fizyczne dlatego pracodawca powinien zapewnić zwłaszcza takim pracownikom którzy mogą mieć kontakt z klientem , środki do utrzymania higieny osobistej , a koszulki powinny być zmieniane codziennie . Niestety ale przechodząc koło spoconego i brzydko pachnącego pracownika nie należy do przyjemności .-podczas zmiany wystroju , bądź artykułów ,promocji itp klient powinien nawet tego nie zauważyć (może nie dosłownie ) ale w sklepie powinien być cały czas porządek i klient nie powinien brać udziału w reorganizacjach sklepu .Jeśli jednak reorganizacje muszą nastąpić w całym sklepie od razu , sklep taki powinien być zamknięty !!!!