Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: nattan

Dotycząca firmy: Multikino

Treść opinii: Do kina wybrałem się ze znajomymi skuszony zniżką na bilety 'Wtorki z Facebookiem za 13 zł'. W celu skorzystania z oferty każdy z nas musiał pobrać Voucher z fanpage'a Multikina - wcześniej fanpage należało polubić. Wszystkie vouchery wysłaliśmy mailowo do jednej osoby, która je wydrukowała. Na stronie www dokonaliśmy rezerwacji odpowiedniej liczby biletów. Nawigację zarówno na fanpage'u jak i oficjalnej stronie Multikina uważam za bezproblemową. Łatwo znaleźliśmy potrzebne informacje, strona kina sprawiała wrażenia nowoczesnej i szybko się ładowała.Około godziny 13:30 pojechałem wykupić bilety (należy to .zrobić do pół godziny przed seansem, po czym rezerwacja wygasa). W kinie nie było prawie nikogo. Duża tablica informowała, że bilety kupuje się o tej porze nie w kasach, lecz przy snack-barze. Podszedłem tam i uśmiechnięta kasjerka sprawnie odnalazła rezerwację i sympatycznie obsłużyła mnie.O 18:30 wraz ze znajomymi weszliśmy do kina. Pan sprawdzający bilety wyglądał na zmęczonego. Nie uśmiechał się, bez entuzjazmu przedarł bilety i monotonnym głosem wskazał nam salę. Skorzystałem z toalety. Wyglądała czysto, ale niestety unosił się w niej bardzo nieprzyjemny zapach moczu. Przy snack barze kupiliśmy przekąski. Obsłużono nas bardzo uprzejmie i z uśmiechem, ale ceny uważam za bardzo wysokie - choć jest to w kinach standardem.Sala kinowa była czysta, na siedzeniach i w przejściach nie widziałem resztek pop-cornu czy śmieci. Seans rozpoczął się punktualnie, jednak przez 20 minut oglądaliśmy reklamy. Sam film został wyświetlony bez zakłóceń, w dobrej jakości obrazu i dźwięku. Gdy wychodziliśmy nikt z obsługi nie czekał w dole sali. Wizytę oceniam bardzo dobrze. Od momentu rezerwacji do opuszczenia kina czułem się jak w nowoczesnym multiplexie. Jedynie stan toalet (głównie zapach) oraz zrezygnowany pan sprawdzający bilety stanowią mankamenty wymagające poprawy.