Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: limango.pl

Treść opinii: 1) wiedza i kompetencje personelu - mila obsluga infoliniii, chociaz troche malo profesjonalna. Dlugo trwa identyfikacja klienta i nawiazanie polaczenia, trzeba tez sie naczekac, az pojawi sie dostepny konsultant. Odpowiedzi na wiekszosc pytan jednak uzyskalam.2) Zachowanie i wygląd personelu - nie dotyczy.3) Oferta, cena - tu mozna poczuc sie jak prawdziwa elita zakupowa, klub bowiem oferuje produkty marek swiatowych z calkiem atrakcyjnym rabatem. Zapraszajac do sklepu przyjaciol, mozemy zyskac dodakowe znizki na zakupy odziezy. Szczegolnie polecam przepiekne plaszcze z czystej welny.4) Organizacja i czas obsługi - szybka wysylka, podobnie jak skompletowanie zamowienia. Niestety, bylo nieladnie opakowane i dotarlo do mnie lekko naruszone :/5) Wygląd miejsca obsługi - troche skomplikowana nawigacja utrudnia poruszanie sie po sklepie, natomiast plusem jest to, ze strona sie szybko laduje mimo duzej ilosci graiki i pokaznych zdjec. Opisy sam raz, choc malo wyczerpujace, pomocne tabele wyimarow.