Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Titkos

Dotycząca firmy: Orange

Treść opinii: Powstał nam nowy twór z fuzji "Orange" i Telekomunikacja Polska. Nowa instytucja i od razu nowe problemy. Skończyła się umowa z telekomunikacją i nastąpił czas podjecia decyzji opodpisaniu nowej kozystnej umowy. Postanowiłem zaczerpnąć informacji na bezpłatnej infolini dawniej zwana "Błekitna linia TP." Po wykreceniu numeru 19393 usłyszałem komunikat o fuzji dwóch operatorów i same peany na ten temat. szukałem możliwości kontaktu z żywa istotą z drugiej strony telefonicznego kabla, która w prosty i rozumny sposób będzie w stanie doradzić i przyjąć moją decyzje o podpisaniu umowy. Niestety cały czas słyszałem komunikat automatu aby nacisnąć odpowiedni przycisk aby coś siędowiedzieć, po nacisnięciu znów naciśnij numerek aby usłyszeć i znów po nacisnięciu komunikat aby nacisnąć aby usłyszeć. Jeśli nie nacisnę i nie wybiorę to połączenie zostanie przerwane. I tak w kółko. Ok 10 minut trwała moja próba wyszukania w śród komunikatów automatu sposobu aby połaczyć się z operatorem i w szybki i sprawny sposób załatwić sprawę. Za starych czasów po wybraniu numeru !9393 po usłyszeniu krótkiego komunikatu sprawnie iszybko byliśmy informowani jak w gąszczu klawiszy telefonu znaleść ten właściwy aby porozmawiać z operatorem. Ta fuzja niestety jak narazie niesie dużo utrudnień