Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Agnieszka_2923

Dotycząca firmy: JYSK

Treść opinii: Planując zakup mebli balkonowych udałam się do sklepu. Panował duży ruch. Na sali nie spotkałam żadnej osoby udzielającym pomoc osobą szukającym . Dwóch pracowników stał za stanowiskiem kasowym. Po zapoznaniu się z ofertą sama wybrałam stół i dwa krzesła. W kasie zostałam poinformowana, gdzie stają krzesła i sama mam je przynieść do kasy – wg mnie brakowała osoby do obsługi, która pomoże mi dostać krzesła, gdyż miałam problem ich wyciągnięciem. Zamierzałam kupić jeszcze stolik, ale w momencie zakupu w kasie okazało się , że w tym sklepie nie ma już tego towaru. Tu jednak uzyskałam pomoc, sprzedawca sprawdził w jakich innych sklepach dostane interesujący mnie produktu. Wybrała sklep , który za względów logistycznych najbardziej mi odpowiadał. Sprzedawca zadzwonił, potwierdził czy na pewno dany towar jest i zarezerwował go.