Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: BP_1

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Niestety moje doświadczenia z tą firmą to pasmo nerwów i reklamacji. Coś takiego jak poziom i jakość obsługi nie istnieje, a właściwie istnieje ale wg standardów rodem z PRL. Poczynając od BOK we Wrocławiu na infolinii kończąc. Klientem jestem od kliku lat i przez ten czas wielokrotnie miałem okazje doświadczyć „profesjonalizmu” w obsłudze klienta (nawet dołączenie nowej usługi wymagało interwencji, aby usługa była włączona zgodnie z zamówieniem)Nie mniej jednak do tej pory jakoś tolerowałem ten poziom – w końcu jak często wchodzimy w interakcje z dostawców usług teleinformatycznych.Mój poziom irytacji wzrósł jednak, kiedy się zorientowałem, że przepłacam za swój pakiet względem oferty kierowanej do nowych klientów. W końcu w swej naiwności oczekiwałem, że skoro firma pozyskuje nowych klientów poprzez atrakcyjną ofertę, zrobi to samo (a może więcej?) dla stałego klienta... Jakże się pomyliłem (!) Moje pierwsze zdziwienie to wizyta w BOK, gdzie szybko wyprowadzono mnie z błędnego toku myślenia. Wyjaśniono mi, iż co prawda okres zobowiązania już minął, ale skoro „przegapiłem” moment wypowiedzenia, umowa obowiązuje przez kolejne 6-mcy (!) - ciekawe co na taki zapis UOKiK.... Faktem jest, że taka umowę jednak podpisałem. Na nic się zdały moje wyjaśnienia, że nie chcę kończyć współpracy a jedynie zmienić warunki obecnej umowy – byłem wręcz zainteresowany zwiększeniem pakietu.Aby nie opisywać całej historii, a było by co.... (kontakty z infolinią, Centrum Obsługi Klienta, etc....) w końcu wyczekałem moment kiedy mogę wypowiedzieć umowę, co uczyniłem – i nadal wykazując wolę utrzymania usług, jednak na nowych warunkach. I po raz kolejny odbiłem się od ściany... oczywiście otrzymałem deklaracje kontaktu i odpowiedzi, minął jednak już ponad miesiąc i cisza... a na infolinii... cyt:„tak oczywiście, ale to nie my inny dział,... 48 godz. i kontakt na pewno nastąpi,.... „ nie nastąpił. I to już chyba koniec, każda cierpliwość kiedyś się kończy. No cóż, dzięki Bogu czasy monopolu minęły a konkurencja... Szanowna Vectro nie śpi... i wcale nie dajecie więcej....