Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: asiekkl

Dotycząca firmy: Sephora

Treść opinii: Otrzymałam informację o przysługującym mi rabacie w wysokości 20%, więc wybrałam się do Sephory z zamiarem zrobienia większych zakupów. Wybrałam tusz do rzęs Estee Lauder, po czym stanęłam przy półce z kosmetykami Clinique w celu zakupu tuszu dla koleżanki. Nie mogłam dostać się do półki ponieważ jedna z pracownic pomagała innej klientce w wyborze koloru podkładu. Trwało to dłuższą chwilę, więc zapytałam pracownicę czy mogłaby podać mi tusz. Zaznaczam, że nie prosiłam o pomoc w wyborze, tylko o podanie konkretnego produktu, co zajęłoby pracownicy niewielką chwilę. Pracownica odpowiedziała jedynie "teraz obsługuję kogoś innego" i zupełnie mnie zignorowała. Żaden inny pracownik się mną nie zainteresował. Kiedy wreszcie prracownica skończyła obsługę zapytała jeszcze raz jaki tusz sobie życzę i po uzyskaniu konkretnej odpowiedzi podała mi tusz i odeszła. Dobrze, że sprawdziłam dokładnie, ponieważ okazało się, żee otrzymałam zupełnie inny produkt, niż sobie życzyłam. Kiedy już sama znalazłam odpowiedni tusz do rzęs, udałam się do półki z produktami marki Sephora w celu wybrania pudru. Dopiero po dłuższej chwili jedna z pracownic podeszła do mnie proponując pomoc. Odniosłam wrażanie, że stało się tak dlatego, że przechodząc obok mnie zauważyła, że trzymam w ręku dość drogie kosmetyki, więc jestem klientem, o którego należy się zatroszczyć. Wahałam się między dwoma kolorami pudru, lecz pracownica zaproponowała mi inny. Bardzo się zdziwiłam, ponieważ kolor ten był zdecydowanie za jasny dla mojej karnacji, zwłaszcza, że zbliża się lato. Pracownica zaproponowała, że nałoży mi każdy z kolorów na fragment twarzy i będę mogła porównać. Podkreśliła przy tym, że kolor właściwie nie ma wielkiego znaczenia. Po takim komentarzu podziękowałam za pomoc i sama dokonałam wyboru. Obsługa przy kasie przebiegła już bez problemu. Kasjerka była bardzo miła i uprzejma. Niestety jakość obsługi podczas sprzedaży pozostawia wiele do życzenia. Osoby niewyglądające na zamożne są traktowane gorzej od tych, po których widać, że stać ich na duże zakupy. Poza tym personel nie wie zbyt wiele o produktach i nie potrafi odpowiednio doradzić niezdecydowanemu klientowi. A szkoda, bo drogeria ma duży potencjał, za względu na szeroki asortyment i częste, atrakcyjne promocje. Wygląd drogerii bez zarzutu.